Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, 104 bin metrekare alanda kurulan Güneş Enerjisi Santrali’nde incelemelerde bulunarak çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Toplam 6,4 megavat kurulu güce sahip olacak santral sayesinde belediyenin enerji maliyetlerinde önemli tasarruf sağlanması hedefleniyor.Başkan Çolakbayrakdar, enerji giderlerinin azaltılmasıyla elde edilecek kaynakların yeniden vatandaşlara hizmet olarak döneceğini belirterek, sürdürülebilir belediyecilik anlayışı doğrultusunda önemli bir yatırım gerçekleştirdiklerini vurguladı.
Kocasinan Belediyesi'nin kendi enerjisini üreten öncü belediyeler arasında yer alacağını ifade eden Çolakbayrakdar, çevre dostu ve tasarruf odaklı yatırımlara devam edeceklerini söyledi.Belediyenin enerji ihtiyacını yenilenebilir kaynaklardan karşılayarak hem çevreye katkı sağlayacağını hem de ekonomik anlamda önemli kazanımlar elde edeceğini dile getirdi.
KAYSERİ
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 16:06
KOCASİNAN KENDİ ENERJİSİNİ ÜRETMEYE HAZIRLANIYOR
Kocasinan Belediyesi tarafından Cırgalan Mahallesi’nde kurulan 6,4 megavat kapasiteli Güneş Enerjisi Santrali’nde (GES) çalışmalar son aşamaya geldi. Projenin tamamlanmasıyla belediyenin tesisleri, işletmeleri ve elektrikli araçlarının enerji ihtiyacının önemli bölümü karşılanacak.
KAYSERİ
24 Haziran 2026 - 16:06
EDİTÖR
Dünya Türkiye ve Kayseri Yerelindeki gelişmeler, güncel olaylar, spor, ekonomi, siyaset ve toplumla ilgili haberlere web sitemizden ulaşabilirsiniz....
İlginizi Çekebilir


6,4 Megavatlık Enerji Üretilecek
"Kendi Enerjisini Üreten Belediyelerden Biri Olacağız"























