Melikgazi Belediyesi'nin vatandaşlarla doğrudan iletişim kurmayı amaçlayan programı kapsamında düzenlenen buluşmaya belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, teknik ekipler ve ilgili altyapı kurumlarının temsilcileri de katıldı.
Gökkent Mahallesi'nde gerçekleştirilen toplantıda mahalle sakinlerinin sorunları, talepleri ve önerileri ele alındı. Başkan Palancıoğlu, vatandaşlarla birebir görüşerek iletilen konuların çözümü noktasında ilgili birimlerle değerlendirmelerde bulundu.Programda ayrıca Melikgazi Belediyesi tarafından ilçe genelinde yürütülen hizmetler ve planlanan projeler hakkında bilgi paylaşımı yapıldı.
Melikgazi'nin yaklaşık 600 bin nüfusuyla Kayseri'nin en büyük ilçelerinden biri olduğunu belirten Başkan Palancıoğlu, 58 mahallede yoğun şekilde hizmet verdiklerini ifade etti.Palancıoğlu, eğitimden sağlığa, sosyal donatılardan yeşil alan yatırımlarına kadar birçok alanda çalışmalar yürüttüklerini belirterek, Türkiye'de en fazla okul yapan belediye olduklarını söyledi.
KAYSERİ
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 15:27
GÖKKENT MAHALLESİ SORDU, BAŞKAN PALANCIOĞLU CEVAPLADI
Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, "Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor" programı kapsamında Gökkent Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi. Toplantıda vatandaşların talep ve önerileri dinlenirken, ilçede yürütülen çalışmalar ve yeni projeler hakkında da bilgi verildi.
KAYSERİ
24 Haziran 2026 - 15:27
EDİTÖR
Dünya Türkiye ve Kayseri Yerelindeki gelişmeler, güncel olaylar, spor, ekonomi, siyaset ve toplumla ilgili haberlere web sitemizden ulaşabilirsiniz....
İlginizi Çekebilir


Vatandaşların Talep ve Önerileri Dinlendi
"58 Mahallemize Hizmet Ediyoruz"























