ASAYİŞ
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 23:31
Kayseri'de Trafik İhlallerine Geçit Yok: Bir Sürücüye 405 Bin TL Ceza
Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, sosyal medyada paylaşılan görüntüler ve vatandaş ihbarları üzerine yürüttüğü çalışmalar sonucunda çok sayıda sürücüye cezai işlem uyguladı. Denetimlerde bir motosiklet sürücüsüne toplam 405 bin TL para cezası kesildi.
ASAYİŞ
22 Haziran 2026 - 23:31
Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından sosyal medyada yer alan “Kayseri’de yaya geçidinde tehlikeli anlar. Sürücüler öncelik tanımadı”, “Tehlikeli yolculuk” paylaşımları ile “Cengiz Topel Caddesi’nde maddi hasarlı kaza ve akabinde trafikte saldırı” ihbarı üzerine çalışma başlatıldı.
Yaya Geçidinde Öncelik Tanımayan Sürücülere Ceza
Yapılan incelemelerde, yaya geçidinde yayalara geçiş hakkı tanımadığı belirlenen iki araç ve sürücüsü sivil trafik ekipleri tarafından tespit edildi.Sürücülere Karayolları Trafik Kanunu’nun ilgili maddeleri kapsamında toplam 11 bin 324 TL idari para cezası uygulandı.Tehlikeli Yolculuğa 46 Bin TL Ceza
Sosyal medyada paylaşılan “Tehlikeli yolculuk” görüntülerine konu olan motosiklet ve sürücüsü de ekipler tarafından belirlendi.Sürücüye çeşitli trafik ihlalleri nedeniyle toplam 46 bin TL idari para cezası kesilirken, sürücü belgesine 60 gün süreyle el konuldu. Ayrıca motosiklet de 60 gün süreyle trafikten men edildi.Alkollü Sürücüye 405 Bin TL Ceza
“Cengiz Topel Caddesi’nde maddi hasarlı kaza ve akabinde trafikte saldırı” ihbarı üzerine yapılan çalışmalarda ise başka bir araç sürücüsüne saldırdığı ve alkollü şekilde araç kullandığı tespit edilen motosiklet sürücüsü hakkında işlem yapıldı.Söz konusu sürücüye Trafik Kanunu’nun ilgili maddeleri kapsamında toplam 405 bin TL idari para cezası uygulanırken, sürücü belgesine 6 ay süreyle el konuldu. Motosiklet ise 60 gün süreyle trafikten men edildi.Ayrıca sürücü hakkında “Trafik Güvenliğini Tehlikeye Sokmak” suçundan adli işlem başlatıldığı bildirildi.Emniyetten Vatandaşlara Teşekkür
Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, ihbarda bulunan vatandaşlara teşekkür edilerek, trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücülere yönelik denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceği belirtildi.Açıklamada, “Halkımızın huzurunu bozacak şekilde saygısızca araç kullanarak trafiği tehlikeye düşüren, drift atan ve çevreye rahatsızlık veren araç ve sürücülerle mücadelemiz devam etmektedir” ifadelerine yer verildi.EDİTÖR
Dünya Türkiye ve Kayseri Yerelindeki gelişmeler, güncel olaylar, spor, ekonomi, siyaset ve toplumla ilgili haberlere web sitemizden ulaşabilirsiniz....
İlginizi Çekebilir




































