Kayseri Organize Sanayi Bölgesi (OSB), sanayicilerin yaşadığı finansman sıkıntılarını hafifletmek amacıyla yeni bir uygulamayı hayata geçirdi. Kayseri OSB tarafından yapılan düzenleme ile elektrik, su ve doğalgaz faturalarının Sanal POS sistemi üzerinden taksitli olarak ödenebilmesinin önü açıldı.
Kayseri OSB Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yalçın, son dönemde yaşanan nakit darlığı nedeniyle sanayicilerden fatura ödemelerine ilişkin talepler aldıklarını belirtti.Yasal gecikme faizlerinin yüksekliği nedeniyle sanayicilerin ödeme konusunda zorlandığını ifade eden Yalçın, bu sorunun çözümüne katkı sunmak amacıyla yeni bir çalışma başlattıklarını söyledi.Başkan Yalçın, "Sanayicilerimize sunduğumuz elektrik, doğalgaz ve su hizmetlerine ilişkin faturaların ödenmesinde bazı sıkıntılar yaşandığı gündeme geldi. Yasal gecikme faizlerinin de olumsuz etkileri nedeniyle yeni bir çözüm geliştirmeyi hedefledik" dedi.
KAYSERİ
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 11:57
Kayseri OSB'den Sanayicilere Taksitli Ödeme Kolaylığı
Kayseri Organize Sanayi Bölgesi, sanayicilerin elektrik, su ve doğalgaz faturalarını daha kolay ödeyebilmeleri için Sanal POS üzerinden 12 aya varan taksit imkânı sundu. Uygulama kapsamında iki banka ile anlaşma sağlandı.
KAYSERİ
22 Haziran 2026 - 11:57
EDİTÖR
Dünya Türkiye ve Kayseri Yerelindeki gelişmeler, güncel olaylar, spor, ekonomi, siyaset ve toplumla ilgili haberlere web sitemizden ulaşabilirsiniz....
İlginizi Çekebilir


Sanayicilerin Talepleri Dikkate Alındı





















