Kayseri Büyükşehir Belediyesi, tüketici haklarının korunması ve vatandaşların huzurlu bir alışveriş ortamında hizmet alabilmesi için denetim faaliyetlerini aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda Zabıta Daire Başkanlığı ekipleri tarafından zincir marketlere yönelik geniş çaplı kontroller yapıldı.
Büyükşehir Belediyesi 153 Çağrı Merkezi ile “Akıllı İletişim, Güçlü Kayseri” vizyonuyla hizmet veren ULAKBELL İletişim Sistemi üzerinden vatandaşlardan gelen talep, öneri, ihbar ve şikâyetler doğrultusunda gerçekleştirilen denetimlerde marketlerin mevzuata uygunluğu detaylı şekilde incelendi.6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili yönetmelikler çerçevesinde yapılan kontrollerde ekipler; raf ve kasa fiyatları arasındaki uyumu, ürünlerin gramaj bilgilerini ve etiketlerin doğru şekilde yerleştirilip yerleştirilmediğini denetledi.
Denetimler sırasında tespit edilen eksiklik ve uygunsuzluklarla ilgili tutanaklar düzenlenirken, gerekli yasal işlemler de başlatıldı.Kayseri Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, vatandaşlardan gelen başvuruların titizlikle değerlendirildiğini belirterek, tüketici haklarının korunmasına yönelik denetimlerin kent genelinde aralıksız devam edeceğini ifade etti.
Başvurular Denetimlere Yön Veriyor
Büyükşehir Belediyesi 153 Çağrı Merkezi ile “Akıllı İletişim, Güçlü Kayseri” vizyonuyla hizmet veren ULAKBELL İletişim Sistemi üzerinden vatandaşlardan gelen talep, öneri, ihbar ve şikâyetler doğrultusunda gerçekleştirilen denetimlerde marketlerin mevzuata uygunluğu detaylı şekilde incelendi.6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili yönetmelikler çerçevesinde yapılan kontrollerde ekipler; raf ve kasa fiyatları arasındaki uyumu, ürünlerin gramaj bilgilerini ve etiketlerin doğru şekilde yerleştirilip yerleştirilmediğini denetledi.
Denetimler sırasında tespit edilen eksiklik ve uygunsuzluklarla ilgili tutanaklar düzenlenirken, gerekli yasal işlemler de başlatıldı.Kayseri Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, vatandaşlardan gelen başvuruların titizlikle değerlendirildiğini belirterek, tüketici haklarının korunmasına yönelik denetimlerin kent genelinde aralıksız devam edeceğini ifade etti. 























