Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kazım Karabekir İlkokulu ve Kazım Karabekir Ortaokulu'nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin karne heyecanını paylaştı.Öğrencilere karnelerini ve çeşitli hediyeler veren Başkan Palancıoğlu, çocukları başarılarından dolayı tebrik ederek aileleri ve öğretmenleri de emeklerinden dolayı kutladı.
Melikgazi'nin eğitim alanında Türkiye'nin örnek ilçelerinden biri olduğunu belirten Başkan Palancıoğlu, ilçede yaklaşık 148 bin öğrencinin karne aldığını ifade etti.Palancıoğlu, "600 bin nüfuslu büyük bir ilçeyiz. Yaklaşık 350 okulumuz bulunuyor. Bizim en büyük zenginliğimiz evlatlarımızdır. Bugün Kazım Karabekir İlkokulu ve Ortaokulu'nda öğrencilerimizin karne sevincine ortak olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Tüm çocuklarımıza sağlıklı, mutlu ve başarılı bir gelecek diliyorum." dedi.
Öğrencilere yaz tatili için tavsiyelerde bulunan Palancıoğlu, kitap okumanın önemine dikkat çekerek teknolojinin bilinçli kullanılmasını istedi.Başkan Palancıoğlu, "Yaz tatilinde hem dinlenin hem eğlenin ama kitap okumayı ihmal etmeyin. Sosyal medyada ve cep telefonunda gereğinden fazla vakit geçirmeyin. Kendinizi geliştirecek faaliyetlere yönelin." ifadelerini kullandı.
Melikgazi Belediyesi'nin eğitime verdiği desteği sürdüreceğini belirten Başkan Palancıoğlu, Türkiye'de en fazla okul yapan belediye unvanını taşıdıklarını söyledi.Yeni eğitim yatırımlarına da değinen Palancıoğlu, "İnşa ettiğimiz Havacılık ve Uzay Bilimleri Lisesi ile yapımını planladığımız Teknoloji Lisesi ve Dış Ticaret Lisesi gibi projelerle gençlerimizi geleceğin mesleklerine hazırlıyoruz. Bu okullardan yetişecek gençlerimizin Kayseri'ye ve ülkemize önemli katkılar sağlayacağına inanıyorum." diye konuştu.
Başkan Palancıoğlu, eğitim-öğretim yılı boyunca özveriyle çalışan öğretmenlere, okul yöneticilerine ve velilere teşekkür ederek tüm öğrencilere huzurlu, sağlıklı ve verimli bir yaz tatili diledi.
KAYSERİ
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 12:18
Başkan Palancıoğlu Öğrencilerin Karne Sevincine Ortak Oldu
Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı karne töreninde öğrencilerle bir araya geldi. Kazım Karabekir İlkokulu ve Ortaokulu'nda düzenlenen programda öğrencilere karnelerini ve hediyelerini takdim eden Palancıoğlu, yaz tatilini verimli geçirmeleri tavsiyesinde bulundu.
KAYSERİ
26 Haziran 2026 - 12:18
EDİTÖR
Dünya Türkiye ve Kayseri Yerelindeki gelişmeler, güncel olaylar, spor, ekonomi, siyaset ve toplumla ilgili haberlere web sitemizden ulaşabilirsiniz....
İlginizi Çekebilir

"148 Bin Öğrencimizin Heyecanını Paylaşıyoruz"
"Yaz Tatilini Verimli Geçirin"
"Türkiye'de En Çok Okul Yapan Belediyeyiz"
Eğitim Camiasına Teşekkür




























