Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından açıklanan "İlk 1000 İhracatçı 2025" araştırmasında yer alma başarısı gösteren Kayserili firmaları tebrik etti.Başkan Büyükkılıç, Kayseri'nin üretim, istihdam ve ihracatta elde ettiği başarılarla hem şehir hem de ülke ekonomisine önemli katkılar sunduğunu belirterek, ihracatçı firmaların başarısından gurur duyduklarını ifade etti.
Kayseri'nin girişimci ruhu, üretim gücü ve çalışkan iş insanlarıyla önemli bir sanayi ve ihracat merkezi haline geldiğini vurgulayan Büyükkılıç, son dönemde açıklanan sanayi ve ihracat verilerinin bunun en somut göstergesi olduğunu söyledi.Başkan Büyükkılıç, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:"Geçtiğimiz günlerde İSO'nun açıkladığı Türkiye'nin İlk 500 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 11 firmamızın yer alması şehrimizi onurlandırmıştı. Şimdi de Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin İlk 1000 İhracatçı Raporu'nda 15 firmamızın yer alması, Kayseri Serbest Bölgemizde faaliyet gösteren 4 firmamızın da eklenmesiyle toplam 19 Kayseri firmamızın bu başarıya ulaşması bizleri ayrıca gururlandırdı."
KAYSERİ
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 - 14:16
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 15:16
Başkan Büyükkılıç'tan İlk 1000 İhracatçı Listesine Giren 19 Kayseri Firmasına Tebrik
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin (TİM) "İlk 1000 İhracatçı 2025" listesinde yer alan 19 Kayseri firmasını kutladı. Büyükkılıç, firmaların başarısının Kayseri'nin üretim ve ihracattaki gücünü bir kez daha ortaya koyduğunu söyledi.
KAYSERİ
27 Haziran 2026 - 14:16
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 15:16
EDİTÖR
Dünya Türkiye ve Kayseri Yerelindeki gelişmeler, güncel olaylar, spor, ekonomi, siyaset ve toplumla ilgili haberlere web sitemizden ulaşabilirsiniz....
İlginizi Çekebilir

"19 Firmamızla Bir Kez Daha Gururlandık"





























