Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, şehir içi ulaşımı rahatlatacak önemli yatırımlardan biri olan DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesinde devam eden çalışmaları yerinde inceledi.Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan, Genel Sekreter Yardımcısı Ufuk Sekmen, Fen İşleri Daire Başkanı Sedat Erdoğan, KASKİ Genel Müdürü Yavuz Çağan ve yüklenici firma yetkililerinin de katıldığı incelemede projenin son durumu değerlendirildi.
İncelemelerin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Büyükkılıç, projenin ilk etabının hizmete açıldığını, ikinci etapta ise çalışmaların hız kesmeden devam ettiğini söyledi."Katlı kavşağın bir tarafını trafiğe açtık. Diğer bölümde çalışmalar seri şekilde sürüyor. Çok şükür önemli bir aksama bulunmuyor. Trafik akışında herhangi bir sorun yaşanmıyor. İnşallah kısa süre içerisinde bu hizmetimizi de Kayserili hemşehrilerimizin kullanımına sunacağız." dedi.
Projenin en önemli hedefinin Osman Kavuncu Bulvarı üzerindeki trafik yoğunluğunu azaltmak olduğunu vurgulayan Büyükkılıç, kavşağın tamamlanmasıyla bölgede trafik ışıklarının kaldırılacağını ve ulaşımın daha hızlı hale geleceğini ifade etti.Başkan Büyükkılıç, projeye katkı sunan yüklenici firma, KASKİ, elektrik dağıtım şirketi ve emeği geçen tüm kurumlara teşekkür etti.
Kent genelinde yürütülen yaya üst geçidi projelerine de değinen Başkan Büyükkılıç, reklam modeliyle belediye bütçesine yük oluşturmadan yaklaşık 30 modern üst geçidin şehre kazandırılacağını söyledi.İlk üst geçidin tamamlanma aşamasına geldiğini belirten Büyükkılıç, Seyyid Burhaneddin Hazretleri Bulvarı ile Yıldızevler Mahallesi'ndeki üst geçit çalışmalarının da hızla devam ettiğini kaydetti.
İncelemelerin ardından Osman Kavuncu Bulvarı'nda vatandaşlarla sohbet eden Başkan Büyükkılıç, projeye ilişkin olumlu geri dönüşler aldı.Bir sürücü, memnuniyetini "10 numara oldu başkanım. Allah razı olsun. Trafik akışı çok rahatladı." sözleriyle dile getirirken, Başkan Büyükkılıç da vatandaşların memnuniyetinin kendileri için en büyük motivasyon kaynağı olduğunu ifade etti.Tamamlandığında DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi, Osman Kavuncu Bulvarı'nda kesintisiz trafik akışı sağlayacak, modern yaya üst geçidiyle de hem sürücülere hem yayalara daha güvenli ve konforlu ulaşım imkânı sunacak.
KAYSERİ
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 12:49
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 14:19
Başkan Büyükkılıç'tan DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Mesajı: "Kayseri'yi Konforlu Ulaşımla Buluşturacağız"
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, yapımında sona yaklaşılan DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşağı Projesi'nde incelemelerde bulundu. İlk etabı trafiğe açılan projede çalışmaların planlandığı şekilde sürdüğünü belirten Büyükkılıç, ikinci etabın da tamamlanmasıyla bölgedeki trafik yoğunluğunun önemli ölçüde azalacağını söyledi.
KAYSERİ
26 Haziran 2026 - 12:49
Güncelleme: 27 Haziran 2026 - 14:19
EDİTÖR
Dünya Türkiye ve Kayseri Yerelindeki gelişmeler, güncel olaylar, spor, ekonomi, siyaset ve toplumla ilgili haberlere web sitemizden ulaşabilirsiniz....
İlginizi Çekebilir






























