Talas'ta Türk Musikisi Rüzgârı Esti
Talas Belediyesi tarafından düzenlenen konserde sahne alan Hoş Seda Musiki Topluluğu, seslendirdiği eserlerle sanatseverlere unutulmaz bir akşam yaşattı. Hicaz makamındaki eserlerin büyük ilgi gördüğü konser, Kayseri'nin sevilen türküsüyle sona erdi.
Talas Belediyesi'nin kültür ve sanat etkinlikleri kapsamında düzenlenen konserde Hoş Seda Musiki Topluluğu sahne aldı. Yoğun katılımın olduğu programda Türk musikisinin seçkin eserleri seslendirilirken, vatandaşlar duygu dolu anlar yaşadı.
Titizlikle hazırlanan repertuvarıyla dinleyicilerin beğenisini kazanan topluluk, özellikle hicaz makamındaki eserlerle büyük alkış aldı. Program boyunca müzikseverler zaman zaman eserlere eşlik ederek konser coşkusuna ortak oldu.
Konser Türküyle Final Yaptı
Sanatseverlerin ilgiyle takip ettiği konser, Kayseri'nin sevilen türkülerinden "Erkilet Güzeli Bağlar Bozuyor" eseriyle sona erdi. Alanı dolduran vatandaşlar final eserini alkışlarla karşılayarak sanatçılara teşekkür etti.
Ağmaz: "Bu Konserlerin Devamı Gelecek"
Program sonunda Talas Belediye Başkan Yardımcısı Erman Ağmaz tarafından Koro Şefi Melikgazi Haliloğlu'na plaket takdim edildi.
Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın'ın selamlarını ileten Ağmaz, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür ederek, konserlerin devam edeceğinin müjdesini verdi.
Ağmaz, yaptığı konuşmada, "Bu güzel haziran akşamında uzun süredir hazırlık yapan koromuza ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. İnşallah bu konserlerin devamı gelecek." ifadelerini kullandı.
Talas'ta Kültür ve Sanat Etkinlikleri Sürüyor
Program sonunda Talas Belediye Meclis Üyesi Emine Timuçin tarafından koro adına bir üyeye çiçek takdim edildi. Konser, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Talas Belediyesi, kültür ve sanat faaliyetleriyle vatandaşları sosyal etkinliklerde buluşturmaya devam ederken, Hoş Seda Musiki Topluluğu da Türk musikisinin önemli eserlerini yeni nesillere aktarma çalışmalarını sürdürüyor.