Kayseri'de Gökyüzü Renklenmişti! Yeşilay'ın Uçurtma Şenliği Yoğun İlgi Gördü
Yeşilay Kayseri Şubesi tarafından düzenlenen 3. Geleneksel Uçurtma Şenliği, Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçesi Büyük Etkinlik Alanı'nda yüzlerce çocuk ve ailenin katılımıyla gerçekleştirildi. "Uçurtmanı Göğe, Bağımlılığı Geride Bırak!" sloganıyla düzenlenen etkinlikte hem eğlence hem de bağımlılıkla mücadele mesajı ön plana çıktı.
Yeşilay Kayseri Şubesi'nin geleneksel hale getirdiği 3. Uçurtma Şenliği, Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçesi Büyük Etkinlik Alanı'nda yoğun katılımla düzenlendi.
Çocuklar ve ailelerin büyük ilgi gösterdiği etkinlikte gökyüzü rengârenk uçurtmalarla süslenirken, katılımcılar keyifli bir gün geçirdi.
"Uçurtmanı Göğe, Bağımlılığı Geride Bırak"
Bağımlılıkla mücadeleye dikkat çekmek amacıyla "Uçurtmanı Göğe, Bağımlılığı Geride Bırak!" sloganıyla gerçekleştirilen şenlikte çocuklar çeşitli oyunlar, eğlenceli aktiviteler ve uçurtma uçurma etkinlikleriyle doyasıya eğlendi.
Etkinlik boyunca çocuklara sağlıklı yaşam alışkanlıkları ve bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık oluşturacak çeşitli bilgilendirmeler de yapıldı.
Başkan Demir'den Teşekkür
Yeşilay Kayseri Şube Başkanı Mustafa Demir, çocukların sağlıklı, bilinçli ve bağımlılıklardan uzak bireyler olarak yetişmesine katkı sağlayan bu tür organizasyonların büyük önem taşıdığını söyledi.
Demir, etkinliğe katılan tüm çocuklara, ailelere, destek veren kurumlara ve gönüllülere teşekkür ederek, Yeşilay'ın bağımlılıkla mücadele çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceğini ifade etti.
Sağlıklı Nesiller İçin Farkındalık Çalışmaları Sürecek
Yeşilay Kayseri Şubesi, çocukların ve gençlerin bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve bilinçli bireyler olarak yetişmesi amacıyla sosyal, kültürel ve eğitici etkinliklerini sürdürmeye devam edecek.