Başkan Büyükkılıç Öğrencilerin Karne Sevincine Ortak Oldu: Kaybis Talebine Anında Talimat
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi'nde düzenlenen karne törenine katıldı. Öğrencilerin karne heyecanını paylaşan Başkan Büyükkılıç, yaz tatilini verimli değerlendirmeleri çağrısında bulunurken, okul çevresine Kaybis istasyonu kurulması talebine de anında talimat verdi.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi'nde düzenlenen karne dağıtım programında öğrencilerle bir araya geldi.
Programa Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, AK Parti Kayseri İl Başkan Yardımcısı Ahmet Yurtlu, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan, öğretmenler, öğrenciler ve veliler de katıldı.
Öğrencilere Karne ve Türkiye Milli Takım Forması
Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle sohbet eden Başkan Büyükkılıç, karnelerini takdim ettiği öğrencilere çeşitli hediyeler verirken bazı öğrencilere de Türkiye Milli Takım Forması hediye etti.
Karne heyecanına ortak olan Büyükkılıç, öğrenciler ve öğretmenlerle hatıra fotoğrafı çektirerek başarı dileklerinde bulundu.
Kaybis Talebine Anında Karşılık
Programın dikkat çeken anlarından biri ise öğrencilerin okul çevresine Kaybis bisiklet istasyonu kurulmasını istemesi oldu.
Talebi dinleyen Başkan Büyükkılıç, Kayseri Ulaşım A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Canbulut'u telefonla arayarak gerekli çalışmanın başlatılması talimatını verdi. Başkanın öğrencilerin isteğine anında karşılık vermesi salonda memnuniyetle karşılandı.
"Yaz Tatilini Eğitim ve Sporla Değerlendirin"
Öğrencilere yaz tatili tavsiyelerinde bulunan Başkan Büyükkılıç, tatilin sadece dinlenme değil, kişisel gelişim için de önemli bir fırsat olduğunu söyledi.
Büyükkılıç, "Kayseri, beş üniversitesi ve yüz binlerce öğrencisiyle genç bir şehir. Sizlerin ülkemize faydalı bireyler olarak yetişmesi en büyük arzumuz. Yaz tatilini iyi değerlendirin. KAYMEK kurslarımızda hem öğrenin hem eğlenin. Spor A.Ş. tesislerimizde ve Erciyes'teki sosyal ve sportif faaliyetlere katılarak kendinizi geliştirin." dedi.
"2027'de Türk Dünyasını Kayseri'de Ağırlayacağız"
Konuşmasında Kayseri'nin 2027 Türk Dünyası Kültür Başkenti olacağını da hatırlatan Başkan Büyükkılıç, bu unvanın şehir için önemli bir fırsat olduğunu belirtti.
Türk dünyasının kültürel birlikteliğine dikkat çeken Büyükkılıç, 2027 yılında Kayseri'nin Türk Cumhuriyetlerini kültür ve sanat etkinlikleriyle buluşturacağını ifade etti.