Yahyalı'da Gençler Spor ve Eğlence Dolu Bir Gün Geçirdi

Yahyalı Gençler ERVA Spor Kulübü öğrencileri ile ilçedeki farklı okullardan öğrenciler, Yahyalı Belediyesi Fidanlık AR-GE Merkezi'nde düzenlenen sosyal ve sportif etkinliklerde bir araya geldi. Gün boyu süren programda gençler hem eğlendi hem de çeşitli spor aktivitelerine katıldı.

Yahyalı Belediyesi Fidanlık AR-GE Merkezi, gençleri buluşturan renkli bir organizasyona ev sahipliği yaptı. Yahyalı Gençler ERVA Spor Kulübü öğrencileri ile ilçedeki çeşitli okullarda eğitim gören öğrencilerin katıldığı etkinlikte, spor ve eğlence bir arada yaşandı.

Programa Yahyalı Kaymakamı İbrahim Gültekin, AK Parti Kayseri Milletvekili Bayar Özsoy, Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, AK Parti Yahyalı İlçe Başkanı Adem Sarıçiçek, İlçe Milli Eğitim Müdürü Yavuz Postallı, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Serhat Tarlacı ile ilçe protokolü katıldı.

Öğrenciler Spor ve Eğlenceyle Buluştu

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. tarafından hazırlanan oyun ve etkinlik alanlarında öğrenciler gün boyunca çeşitli sportif faaliyetlere katıldı.

Yarışmalar, takım oyunları ve eğlenceli aktivitelerle dolu programda gençler hem keyifli vakit geçirdi hem de arkadaşlarıyla sosyal bağlarını güçlendirme fırsatı buldu.

Başkan Öztürk: "Gençlerimizin Başarısı Önceliğimiz"

Etkinlikte konuşan Yahyalı Belediye Başkanı Esat Öztürk, gençlerin eğitim, spor ve sosyal gelişimlerine yönelik çalışmaları sürdürdüklerini belirtti.

Öztürk, "Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin her alanda donanımlı bireyler olarak yetişmesi için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Gençlerimizin mutluluğu ve başarısı en büyük önceliğimizdir." ifadelerini kullandı.

Destek Verenlere Teşekkür

Başkan Öztürk, gençlere yönelik projelere verdiği katkılardan dolayı Kayseri Valisi Gökmen Çiçek ve Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç'a teşekkür etti.

Ayrıca etkinlik alanlarının hazırlanmasında emeği geçen Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. ekibine de katkılarından dolayı teşekkürlerini iletti.

Protokol Öğrencilerle Bir Araya Geldi

Program kapsamında protokol üyeleri etkinlik alanlarını gezerek öğrencilerle sohbet etti. Çeşitli ikramların da sunulduğu organizasyon, gün boyunca devam eden aktivitelerle sona erdi.

Düzenlenen etkinliğin, gençlerin sosyal gelişimlerine katkı sağlarken birlik ve beraberlik duygularını da güçlendirdiği belirtildi.