Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nde 3. Etap Uzlaşma Görüşmeleri Başlıyor

Kayseri Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin 3. Etabı kapsamında hak sahipleriyle uzlaşma görüşmeleri 30 Haziran 2026 Salı günü başlayacak.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı iş birliğinde sürdürülen proje kapsamında, 3. etapta yer alan hak sahipleriyle gerçekleştirilecek görüşmelerin saat 08.30’da başlayacağı bildirildi.

Hak Sahiplerine Bilgilendirme Yapılacak

Kent merkezini daha modern, güvenli ve yaşanabilir bir yapıya kavuşturmayı amaçlayan proje kapsamında yapılacak görüşmelerde, hak sahiplerine taşınmazlarıyla ilgili değerlendirmeler aktarılacak. Ayrıca proje kapsamında sunulan seçenekler hakkında bilgilendirme yapılırken, sürecin karşılıklı uzlaşı anlayışıyla yürütüleceği belirtildi.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, dönüşüm çalışmalarında vatandaşların mülkiyet haklarının korunması ve memnuniyetinin sağlanmasını öncelikli hedef olarak değerlendiriyor.

Sıra Düzenine Dikkat Çekildi

Kentsel Dönüşüm Daire Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, görüşmelerin düzenli şekilde yürütülebilmesi için hak sahiplerinin görüşme günü saat 06.00’dan itibaren girişte bulunan sıramatik cihazından sıra numarası almaları gerektiği ifade edildi. Yetkililer, vatandaşların kendilerine bildirilen sıra düzenine uymalarının sürecin sağlıklı ilerlemesi açısından önem taşıdığını vurguladı.

Hak Sahiplerine Davet

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nin 3. etabında yer alan tüm hak sahiplerini görüşmelere katılmaya davet etti. Açıklamada, sürecin şeffaflık, uzlaşma ve vatandaş memnuniyeti ilkeleri doğrultusunda sürdürüleceği kaydedildi.

30 Haziran Salı günü başlayacak görüşmelerle birlikte, Kayseri'nin önemli kentsel dönüşüm projelerinden biri olan Sahabiye Kentsel Dönüşüm Projesi'nde yeni bir aşamaya geçilmiş olacak.