Başkan Büyükkılıç'tan İlk 1000 İhracatçı Listesine Giren 19 Kayseri Firmasına Tebrik
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin (TİM) "İlk 1000 İhracatçı 2025" listesinde yer alan 19 Kayseri firmasını kutladı. Büyükkılıç, firmaların başarısının Kayseri'nin üretim ve ihracattaki gücünü bir kez daha ortaya koyduğunu söyledi.
Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından açıklanan "İlk 1000 İhracatçı 2025" araştırmasında yer alma başarısı gösteren Kayserili firmaları tebrik etti.
Başkan Büyükkılıç, Kayseri'nin üretim, istihdam ve ihracatta elde ettiği başarılarla hem şehir hem de ülke ekonomisine önemli katkılar sunduğunu belirterek, ihracatçı firmaların başarısından gurur duyduklarını ifade etti.
"19 Firmamızla Bir Kez Daha Gururlandık"
Kayseri'nin girişimci ruhu, üretim gücü ve çalışkan iş insanlarıyla önemli bir sanayi ve ihracat merkezi haline geldiğini vurgulayan Büyükkılıç, son dönemde açıklanan sanayi ve ihracat verilerinin bunun en somut göstergesi olduğunu söyledi.
Başkan Büyükkılıç, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"Geçtiğimiz günlerde İSO'nun açıkladığı Türkiye'nin İlk 500 Büyük Sanayi Kuruluşu listesinde 11 firmamızın yer alması şehrimizi onurlandırmıştı. Şimdi de Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin İlk 1000 İhracatçı Raporu'nda 15 firmamızın yer alması, Kayseri Serbest Bölgemizde faaliyet gösteren 4 firmamızın da eklenmesiyle toplam 19 Kayseri firmamızın bu başarıya ulaşması bizleri ayrıca gururlandırdı."
"Bu Başarı Üretme Azminin Göstergesidir"
Elde edilen başarının Kayseri'nin her şartta üretmeye devam eden sanayicilerinin azim ve kararlılığının bir göstergesi olduğunu belirten Büyükkılıç, listeye giren tüm firmaları yürekten kutladığını dile getirdi.
Başkan Büyükkılıç, yerel yönetimler olarak üretim, sanayi ve ticaretin gelişmesini destekleyen projeleri sürdüreceklerini belirterek, Kayseri'nin ekonomik büyümesine katkı sağlayacak her türlü çalışmanın yanında olmaya devam edeceklerini kaydetti.
Sanayi ve İhracata Destek Sürecek
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "Türkiye'nin üreten eli, düşünen beyni" sözünü hatırlatan Başkan Büyükkılıç, Kayseri'nin üretim ve ihracattaki başarısını artırarak sürdüreceğine inandığını ifade etti.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi'nin sanayi ve ticaretin gelişimine katkı sunacak yatırımları ve iş dünyasına yönelik destekleri sürdüreceğini belirten Büyükkılıç, ihracat başarısına imza atan tüm firmalara teşekkür ederek başarılarının devamını diledi.