Başkan Büyükkılıç'tan Altay'a Tebrik Mesajı

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay'ın Birleşmiş Şehirler ve Yerel Yönetimler (UCLG) Başkanlığı görevine seçilmesi dolayısıyla tebrik mesajı yayımladı.

Başkan Büyükkılıç, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Altay’ın dünya genelinde yaklaşık 240 bin yerel yönetimi temsil eden uluslararası bir kuruluşun başkanlığına seçilmesinin önemli bir gelişme olduğunu belirtti.

“Temsil Gücümüzü Artıracak”

Büyükkılıç mesajında, “Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Uğur İbrahim Altay’ın, dünya genelinde yaklaşık 240 bin yerel yönetimi temsil eden Birleşmiş Şehirler ve Yerel Yönetimler Başkanlığı görevine seçilmesini yürekten tebrik ediyorum” ifadelerine yer verdi.

Bu görevin Türkiye'nin yerel yönetimler alanındaki uluslararası temsil gücünü artıracağına inandığını vurgulayan Büyükkılıç, yeni görevin ülke ve şehirler adına önemli katkılar sağlayacağını kaydetti.

Başarı Dileğinde Bulundu

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, açıklamasının devamında Uğur İbrahim Altay’a yeni görevinde başarılar dileyerek, uluslararası platformlarda Türk belediyeciliğinin daha güçlü şekilde temsil edileceğine olan inancını dile getirdi.

 

Konya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın @u_ibrahim_altay’ın, dünya genelinde yaklaşık 240 bin yerel yönetimi temsil eden Birleşmiş Şehirler ve Yerel Yönetimler (United Cities and Local Governments) Başkanlığı görevine seçilmesini yürekten tebrik ediyorum.

Yerel… pic.twitter.com/oEHFPiRLdf

— Dr. Memduh Büyükkılıç (@baskanmemduhbyk) June 25, 2026